fredag den 25. december 2009

1. Juledag

Sko - Whyred, Bukser - Cheap Monday,
T-shirt - 5 Preview,
Cardigan - Kostym by Cheap Monday,
Halskæde - David og Martin for Weekday



Juleaften er veloverstået og jeg har fået ædt mig fed i flæskesteg, and og andre gode (fede) sager. Jeg havde en hyggelig aften sammen med min familie kun, men julegaverne var bestemt gode !
Jeg fik blandt andet en PS3 (thank you, god) og 1. stk. lækker 5 preview t-shirt af min søde kæreste. Netop den t-shirt har jeg valgt at tage på i dag. T-shirten fra 5 preview har længe stået højt på min ønskeliste, og at min kæreste så har valgt at give mig den, er jo bare super ! Resten af i dag skal bare bestå af afslapning med familie + kæreste, før det i morgen går løs med den årlige familiejulefrokost. God dag og fortsat god jul og godt nytår!

Et lille close-up af min nye t-shirt samt af min halskæde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar