tirsdag den 29. december 2009

Irriterende Danmark!

Var inde i Whyred til udsalget i går, og så en virkelig flot t-shirt som man burde mene skulle være rimelig billig. 900 kroner koster den så, dog med 30 %. Jeg købte den ikke, men var dæleme tæt på. Det er dog ikke det jeg vil frem til. I dag så jeg så, at Andreas, havde købt den hjemme i Sverige for 100 svenske kroner - 100 !! Jeg følte mig virkelig snydt godt og grundigt, men det beviser vel endnu engang, at jeg snart må tage til Sverige og shoppe igen, og at det kun kan gå for langsomt

Var nedsat 30% fra 900 i DK, men kostede 100 kroner i Sverige!

2 kommentarer:

  1. Øv hvor irriterende.. Whyred er altså også et dyrt mærke. Men vildt at den koster så lidt i Sverige.

    SvarSlet
  2. Ja det er dyrt - men flot ;) Jaaa! blev så sur over at det var så billigt i Sverige. Men man må jo bare tage et smut forbi Malmö en dag ;)

    SvarSlet