tirsdag den 22. december 2009

Optakt

Optakten til juleaften er gået i gang for mit vedkommende. Har jobbet for sidste gang inden jul, og venter sådan set bare på at det bliver jul nu :P glæder mig både til at give og at få gaver. Men juleaften er ikke det eneste som jeg går og glæder mig til, for på mandag starter januarudsalget nemlig, en "højtid" på højde med juleaften, hvis du spørger mig. Jeg kommer nok til at bruge lidt for mange penge, men jeg må prøve at begrænse mig ! Jeg har ikke rigtig lavet en købsliste endnu, men har da lidt tanker om, hvad jeg hvertfald skal hjem med !

Først og fremmest disse Whyred-bukser. Ved godt at modellen er pige, men jeg skal have fat i drengemodellen ;) ! Har haft et godt øje til dem i en evighed, men har ikke kunne få mig selv til at betale fuld pris for dem, men nu er tiden inde til at byde dem velkommen i mit (overfyldte) klædeskab:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar