lørdag den 2. januar 2010

Millionær - ja tak!

Gid jeg havde mange penge! Hvis jeg havde, så havde jeg tømt den her webshop fuldstændig for varer. De har alt fra Acne og Band of Outsiders over til Chronicles of Never og Henrik Vibskov, ja listen er meget lang!

Er især vild med denne Chronicles of Never vest. Og selvom den er på tilbud, så skræmmer et prisskilt på 158 dollars mig alligevel væk noget så eftertrykkeligt!











En anden ting som fangede mit øje med det samme, er denne Sweatshirt med lynlåse af Fifth Avenue Shoe Repair, som jeg bare synes er tilpas enkel, men som hæver sig over standarden med lynlåsene!









Den sidste ting, der får mig til at overveje at bruge hele min opsparing, er denne Chris Habana halskæde, som kan erhverves for den nette pris af 136 dollars. Men det må man give ham, Chris Habana, han formår gang på gang at lave fede smykker til mænd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar