fredag den 1. januar 2010

Nytår

Godt nytår til alle. Jeg håber at vi alle kom gennem nytåret med alle lemmer i behold, og uden alt for mange tømmermænd her i dag. Jeg bruger dagen på max afslapning, for det var godt nok en hård aften/nat/morgen jeg havde ;) Nytåret blev fejret med venner og familie derhjemme, og vi hyggede os gevaldigt med krudt og alkohol og hvad der ellers hører til. Jeg nåede ikke selv at tage noget billede af mit nytårsoutfit, men så er det heldigt at ens kæreste er så venlig at gøre det, omend jeg ikke ser videre ædru ud på billedet. Jeg havde for første gang mine nyindkøbte Whyred-bukser på :D ! Og selvom jeg har fået flere kommentarer om, at det ligner arbejdsbukser, bukser med reflekser og meget andet, så synes jeg stadig at de er fede!



Sko -Whyred, Bukser - Whyred, Skjorte - Weekday, Blazer - H&M, Butterfly - 2nd hand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar