søndag den 17. januar 2010

Travl weekend



Jeg vil gerne undskylde for, at der i denne weekend har været en anelse stille her på bloggen. Det skyldes travlhed, plus at jeg har glemt min computer derhjemme, mens jeg selv tilbragte fredag + lørdag hos min kæreste. Fredag aften/nat var jeg til et brag af en koncert på studenterhuset, hvor The Kites tog alle med storm og blæste weekenden i gang med et brag! Virkelig god koncert drengene fik fyret af. Synes virkelig at folk skulle unde sig selv at tjekke The Kites' musik ud! I så fald, kan det gøres her. Lørdag stod i søvnens tegn, da jeg sov en del længere end jeg plejer, kl. 12. for at være præcis. Resten af dagen gik med at forberede og have gæster, ikke lige min kop the, men det skulle jo gøres;) Her i dag skal jeg besøge en ven sammen med en veninde, en veninde som desuden kommer til at spille en rolle på bloggen i den nærmeste fremtid. Men mere om det senere;) nu vil jeg se at komme ud af døren og nyde sidste dag i weekenden! fortsat god dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar