søndag den 3. januar 2010

Øv bøv

Så er det sidste dag i ferien for mit vedkommende, og øv for det. Den har godt nok været alt for kort synes jeg, og den kunne for min skyld godt have varet hvertfald en uge til. På den anden side, bliver det dog meget rart, at komme tilbage til hverdagen og de daglige rutiner - meeeeen ferie er nu alligevel ferie :D Dagen i dag, har for mig været lidt kedelig, idet jeg har været på arbejde det meste af dagen, og først er kommet hjem her kl. 15. Derfor skal resten af dagen bare bruges til at slappe godt af og lade batterierne op til skolestart i morgen ;)

I kan da lige få et dagens look, hvor det er ren afslapning, og hvor jeg selv har taget det, da der ingen søster eller kæreste var til at assistere ;)

Bukser - Cheap Monday, T-shirt - Henrik Vibskov

Ingen kommentarer:

Send en kommentar