lørdag den 20. februar 2010

Yeha

Dagen/natten i går blev som ventet en af de bedste længe! For jävlan hvor var Trentemøller & Djuna Barnes dog fede, og hvor er god glad for mine nye sko ! På strøget mødtes jeg med Nick og min veninde Emilie. Nick fra Style Geek og jeg skulle tage billeder af street style, mens Emilie og jeg skulle shoppe. Begge dele blev kombineret, dog med et ikke tilfredsstillende resultat af vores jagt på cool street style. For hver gang vi gik og spottede efter folk var der ingen, og når det så ikke var det vi koncetrerede os om, var der lige pludselig masser af mennesker, som kunne bruges. Ærgeligt! Men jeg fik da mødt Nick i levende live, og fik noget lækkert kluns. Foruden mine længe cravede creepers, fik jeg også et stk. Cheap Monday jeans, Weekday drop croth pants samt den tidligere omtalte kilt fra H&M, som jeg dog i dag har fået pengene retur for. Mærkelig tænker i nok. Men en af mine venner har en gammel kilt liggende, som passer mig meget bedre, og som jeg kan få ved en byttehandel - så der slår jeg altså til. Derfor må i vente lidt længere, før i ser mig i kilt!

Photobucket
Mine længe cravede Underground Creepers!

2 kommentarer: