tirsdag den 30. marts 2010

That hole in that shirt

Endelig! fik jeg taget mig sammen til at tage Mikkels fremragende t-shirt på. Jeg fik den lavet for efterhånden et godt stykke tid siden, og af en eller anden grund, har jeg først taget den på i dag. Sjovt nok. Hvad synes i om den? Puha, i går var jeg til påskefrokost tam-tam med min klasse, der kom en smule sprut indenbords, hvilket der ikke normalt kommer så meget af fra min side, så jeg havde en sjov aften! Her i dag stod jeg så rimelig tidligt op (11.00), og tog direkte på arbejde, for at få det overstået, så jeg kunne blive klippet og få hentet min kæreste. Så fra omkring klokken 18 af, har jeg stort set ikke lavet noget, hvilket nu er meget rart når man har ferie! I morgen tikker lønnen igen ind, så selvfølgelig skal jeg ind og brænde nogle af allerede. Typisk mig, men kan bare ikke lade være! Skal nok prøve at styre mig (PRØVER!). Ellers fortsat god påskeferie derude.

Photobucket

Photobucket
Sko - Undergrund Creepers, Drop Croth Bukser - Weekday, Tee - DIY af Mikkel

4 kommentarer:

  1. Super cool! Dem må han da sælge nogen af - hvis der kan laves noget på forsiden i stedet er jeg mere end frisk! ;)

    SvarSlet
  2. Han sælger dem faktisk på forespørgsel :D Det var sådan jeg fik min. Du skal bare sige præcis hvordan den skal være ;)

    SvarSlet
  3. Virkelig fedt outfit! Jeg kan rigtig godt lide t-shirten og specielt at det hele er så mørkt! :D

    Gina,
    kingdomofgina.blogspot.com

    SvarSlet