torsdag den 29. april 2010

Rokit

Ligesom Lasse og Pernille er jeg også ret hooked på 2nd hand butikken rokit, som har et kæmpe og i øvrigt lækkert udvalg af alverdens genbrugsgøjl. Derfor tænkte jeg, at i da lige kunne få et indblik i, hvad jeg har i tankerne! Solbrillerne kommer helt sikkert hjem! De er røvfede og koster næsten ingen penge. T-shirten kommer nok også, omend den bliver klippet til en tank. De andre ting, synes jeg bare var enormt seje!
TRANSLATION:
Love Rokit.co.uk! They have a great selection of 2nd hand clothes! Here's a review of some of the things that i would like to own! The sunglasses are def!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Der er så mange seje ting! De har også en par jakker, der minder en del om Pendleton x Opening Ceremony :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig det! ;) Og ja, jeg har godt set dem, de er super svedige!

    SvarSlet