tirsdag den 20. april 2010

Roskilde Festival part 2

Hvis der er et band jeg glæder mig til at høre, så er det den tyske supergruppe Moderat. Gruppen består af Sascha Ring fra Apparat og Gernot Bronsert og Sebastian Szary fra Modeselektor. Allerede der bliver det spændende! Bandets lyd spender vidt, fra tung techno over dub, trance og pop alt sammen kogt sammen til yderst delikat og anderledes musik! Jeg elsker det, og Moderat er uden tvivl et af de mest spændende navne for mig, på årets Roskilde Festival. De tre postede tracks, viser også med stor tydelighed den store spændevidde bandet besidder. De 4 tracks er ydermere mine favoritter fra det stærke album, med samme navn som bandet, "Moderat", som i øvrigt udkom i 2009. Can't wait!!

TRANSLATION:
Moderat must, without doubt, be one of the most interesting acts to perform on the forthcoming Roskilde Festival. It's a must-see for me. The band give the viewer music that takes you from heavy techno to dub, trance and pop which put together creates magnifically exciting and interesting music! The four posted tracks are my favorites from their self-entitled album "Moderat" from 2009! Can't wait. Roskilde please come soon!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar