mandag den 12. april 2010

Shorts

Kender i det, at man leder og leder efter noget, som bare skal være helt perfekt? Sådan har jeg haft det med shorts. Ikke bare almindelige shorts. Nej, de dejlige cowboysshorts fra Levi's, som jeg så desperat mangler. Eller manglede. Fordi for et par dage siden kom min onkel forbi med to stk. Levi's bukser, som han havde fundet på tilbud! Hvad gør man så, når man får dem gratis!? Jeg var mega glad, og vidste med det samme, at mine shorts-bønne var blevet hørt og derfor er jeg nu to par Levi's shorts rigere, ialt 3.

TRANSLATION:

Know the feeling of chasing something perfect, but you just can't find it? That's how i have felt about shorts. Not just shorts. Levi's denim shorts! I have been chasing the perfect pait up until last week when my dear uncle stopped by to give me two pair of Levi's jeans! I accepeted them happily and made shorts out of them, so that i now is the happy owner of two extra pair of Levi's denim shorts!

Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar