onsdag den 5. maj 2010

Onsdag

Dagen i dag har været meget stille og rolig. Først træning, så skole og så lidt lektier efter skole. Dog kan man godt mærke på lærerne, at vi er ved at være der! De stresser helt vildt meget. Det gør vi elever for sin vis også. Omvendt glæder vi os til, at ferien går i gang! Jeg skal til at lave en spanskaflevering lige om lidt, derfor den noget kedelige blogging i dag. Et dagens er hvad det kan blive til fra min side i dag. Vil meget gerne have mine afleveringer ud af verden snarest muligt. Faktisk har jeg kun omkring 5-6 afleveringer tilbage af resten af min gymnasietid og 9 almindelige skoledage tilbage! Enden er skræmmende nær - and I can't wait for it to come!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Creepers - Underground, Drop Croth Pants - Weekday, Transparent T-shirt - H&M, Tank - DIY, Vest - PrimIAM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar