søndag den 23. maj 2010

Søndag aften

Ja, jeg skulle jo have været på stranden i går, men kom det ikke grundet svingende vejr! Irriterende. Så jeg tog med min kæreste på café og en tur på gågaden i Roskilde inden vi tog hjem og slappede af om aftenen med Champions League finalen. I dag har den stået på fejring af mine forældres brullupsdag, noget som har varet stort set hele dagen, hvorfor jeg ikke har været så aktiv på bloggen i weekenden. synes dog lige at jeg ville give lyd fra mig i form af noget musik! Musikken er et Siriusmo remix af nummeret Tip Toe Walk af Bodi Bill, som jeg fandt på en af mine absloutte yndlings, og en af de absolut mest anbefalelsesværdige musikblogs, Vegasonacid. Det gør mig bare i godt humør, at finde god musik. Og til det passer Vegasonacid perfekt ind. Det danske musiksite kommer ugentligt med top 5-lister, spot på kunstnere og meget mere. Det skal lige siges, at musikken selvfølgelig er elektronisk og derfor er lige mig. Tjek bloggen ud her! I love it, you might too!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar