fredag den 21. maj 2010

Tres Bien + status

Photobucket
Ja, så oprandt dagen, hvor jeg havde min sidste skoledag i gymnasiet. Både vemodigt og lettende efter tre års sliden og slæben, er jeg endelig færdig. Da vi på min skole ikke har nogen fast tradition med hensyn til 3.g'ernes sidste skoledag, besluttede drengene og jeg at indføre en ny tradition: Karameller og cornflakes. Ikke videre renligt, men utrolig sjovt! Ydermere var der fest i går/nat i forbindelse med offentliggørelsen af årskarakterer og eksamensplan - og ja, jeg trak nitten BIOLOGI. Doomed, men ellers er resten i sig selv fint nok, så jeg klarer mig. Væk fra mit privatliv og hen til noget, i i realiteten kan bruge til noget. En af mine favoritbutikker, Tres Bien Shop, holder nemlig lager/sample sale den 28. maj, tror jeg det er. Så hvis man er i Malmö eller planlægger at tage derhen, så tror jeg nok, at man snyder sig selv, hvis man ikke kigger forbi! Større udvalg af lækre kvalitetsmærker, skal man lede længe efter! Ærgrer mig over, at mine penge er væk for denne måned! Det var en lille kort hilsen fra mig i en rimelig hektisk periode. Og nå ja, jeg skal på stranden i morgen, for forhåbentlig at rette op på min noget blege kulør! Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar