onsdag den 28. juli 2010

Dagens på en både god og dårlig dag

Nå, det blev alligevel ikke i denne omgang at jeg fik et arbejde - øv! Men jeg må lede videre, det skal nok komme. Udover modtagelsen af den dårlige nyhed, har jeg bare brugt dagen på ren aflslapning. Jeg fik surfet rundt efter musik, trænet og ellers bare nydt den smule sol der var indtil det blev overskyet. Mit tøj bærer derfor også præg af, at jeg havde regnet med godt vejr hele dagen. Faktisk har der også været gode ting i dag. Jeg havde sendt anmodninger ud om invitationer til shows under den forestående modeuge og jeg har såmænd allerede fået et par invitationer, hvilket jeg selvsagt er ekstatisk over! Glæder mig allerede!
Photobucket
Sko - Carin Wester, Short - 2nd hand, Tank - Weekday, Cardigan - Weekday

4 kommentarer:

  1. Hvilke shows kommer du så med til? :)

    SvarSlet
  2. indtil videre er det vidst Ivana Helsinki, MunthePlusSimonsen, Henrik Vibskov, Jean//Phillip og så tror jeg også at det er Wood Wood :D Og så selvfølgelig alle de åbne, som designskolernes shows :)

    SvarSlet
  3. Skønt sommerligt outfit martin! :)

    SvarSlet
  4. Tak skal du have, Joachim :) !

    SvarSlet