torsdag den 19. august 2010

lidt inspiration

Jeg har godt nok ikke været den bedste blogger det sidste stykke tid. Men det skyldes at jeg, som så mange andre nyudklækkede studenter, søger et job i mit sabbatår. Jeg har så valgt at prioritere den søgning før bloggen, i hvert fald lige pt. Men lad os nu se. Jeg skal til samtale både i morgen og mandag, så jeg håber på, at jagten snart er ovre! En jagt som i øvrigt har varet siden marts måned, hvor jeg vidste at jeg ville tage et sabbatår. Nå ja, så var jeg også til session i går! Spild af tid, synes jeg. Men jeg trak heldigvis frinummer. Dog har jobjagten og sessionen ikke gjort, at jeg ikke har kigget på mode og det der hører med. Derfor vil jeg lige vise jer dette cool outfitt, som vel meget godt viser hvilken form for beklædning, jeg er vild med for tiden! Faktisk kunne det godt have været mig, der var fanget på gaden idet jeg ejer stort set lignende tøj. Måske er det kun mig, der synes at det er cool? Billedet er i øvrigt lånt fra min tro følgesvend - Streetpeeper.com
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar