onsdag den 15. september 2010

Damir, min ven

Mit net har været mindre godt kørende de sidste par dage, hvilket irriterer mig rigtig meget! Derfor har jeg ikke fået opdateret bloggen som jeg gerne ville gøre det. Jeg går dog ikke rundt og surmuler, for som det ser ud nu, skal jeg starte på nyt job på mandag. Jeg er spændt på hvad det er og hvordan det kommer til at gå. Jeg har derfor i min eufori, eller hvad man skal kalde det, kigget lidt random rundt på nettet efter inspiration, hvor jeg hurtigt faldt over et indlæg på min tro følgesvend Streetpeeper.com omhandlende Damir Domas s/s 11' kollektion med tilhørende billeder! Det måtte jeg simpelthen dele med jer, da det simpelthen er gennemført mig! Jeg ville med garanti købe hver eneste style, hvis bare pengene rakte til det, men det gør den bestemt ingenlunde.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar