torsdag den 28. oktober 2010

Fridag

Jeg havde i går onsdag en dejlig og afslappende fridag med min kæreste, som heldigvis også havde fri fra skole. Den brugte vi sammen i Køge, hvor vi spiste på en hyggelig café og gik lidt rundt og kiggede på butikker. Det sidste gør man som regel ikke ustraffet. Eller din pengepung er vel i reglen den, der bliver straffet. Denne gang var ingen undtagelse. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg i en rum tid har ledt efter et par grå jeans og da de helt perfekte viste sig i går, slog jeg til. Bukserne er købt i Europa, som faktisk har et rigtig rigtig fedt udvalg af de svenske mærker Acne, J. Lindeberg og Filippa K og et par andre mærker. Et outfit-billede med bukserne får i i morgen, for der er intet batteri på mit kamera lige nu!
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar