mandag den 25. oktober 2010

Gode nyheder!

Mit internet har været HELT nede i den sidste uges tid, hvilket faktisk er ret skidt idet jeg har en nyhed, jeg har været vild efter at dele med folket! Jeg har nemlig fået nyt job - endelig, vil mange måske sige, inklusiv jeg selv. Butikken hedder Hardware og den ligger på Pilstræde, nærmere betegnet nummer 19! Butikken er en relativ esklusiv butik og forhandler mærker lige fra Raf Simons og Marc Jacobs til S.N.S Herning og Cotton Knowledge Apparel og endda også Unconditional London! Jeg er især vild med sko- og strikudvalget, men det er en rigtig fed og blandet butik, som jeg er ovenud glad over, at arbejde i. Udover det har jeg, som i nok har bemærket idet jeg skriver, fået nyt internet, som meget gerne skulle virke hele tiden og ikke som det gamle, én gang i timen! Så nu skulle jeg gerne kunne blogge 100 % igen

2 kommentarer: