mandag den 22. november 2010

Cool dude fra butikken

I butikken i dag kom tilfældigvis en gut, som jeg flere gange er stødt på idet han arbejder i Weekday på Amagertorv, ind i butikken. Jeg spurgte så om jeg måtte tage et billede af ham, fordi jeg altid synes, at han klæder sig enormt sejt! Det måtte jeg heldigvis godt og vi fik derefter en lille snak, hvor han lovede at komme tilbage en dag hvor han havde tid - han skulle nå toget! Nåede også lige at få afvide at han hedder Per eller vel egentlig Pär, for han er svensk! Billedet er desværre ikke det bedste, men det var hvad jeg kunne nå + mit kamera og lyset i butikken gjorde også deres for at ødelægge billedet. Man kan ikke helt se, hvor godt han bruger lag-på-lag og andre sjove detaljer i hans outfit - en skam! Kæden i kan se, går i øvrigt ud til hver af hans handsker, så de kan hænge frit fra kroppen!
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar