onsdag den 3. november 2010

Lidt inspiration

Jeg havde i dag en dejlig fridag i selskab med min kæreste. Igen var vi taget i byen. Denne gang i Fields, hvor vi kiggede lidt på butikker og hyggede! Vi endte med at spise på det ikke så romantiske Sunset, men nøj, hvor er jeg glad for, at vi spiste der! Jeg havde kun set reklamer for deres nye "The Burger", men ikke forestillet mig, hvor godt den egentlig smager! Se, dét er en burger efter min smag! haha. Nok om burgeren. På grund af turen, er jeg nok heller ikke det mest inspirationsrige menneske, hvorfor jeg, som så ofte før kigger på streetstyle. Igen har jeg fundet "lykken" og vil dele den med Jer! Billedet er fra Sydkorea og manden på det noget slørede billede er designer bag mærkerne Yokoe & Dim Leather
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar