fredag den 5. november 2010

Lidt J-dag action.

Så er det er blevet tid til endnu et musikindlæg fra min side af. Og det er som sidste med en masse elektronisk musik.
Det eftersigende i aften at der falder sne ;) men inden at vi når så langt, skal i da ikke snydes for lidt sprøde toner her. Hvis man skal fejre J-dag i dag, så er her 5 numre jeg har nydt godt af og gerne vil dele med jer.

Første nummer er fra danske Jatoma, som udgiver deres debutalbum på mandag, men du kan smutlytte til albummet allerede nu på soundvenues hjemmeside. Nummeret er et af mange lækkerier de 3 fyrer har fået skruet sammen.

 
  Jatoma - Dust in Wong

Dette er nummer kom på forunderligvis ind i mit musikbibliotek i går, og fangede øjeblikket min opmærksomhed. Det er den mystiske SBTRKT og Sinden der står bag det. Og de har fået produceret en basker, der ville kunne få mig til at miste besiddelsen sent i aften. 



"På Det Sidste" har ligget på min harddisk de sidste 3 år, og er et nummer jeg altid kommer tilbage til. Det har en utrolig kraft lyd af en blæser af en art, og et virkelig chilleren beat. Så det passer perfekt som startskud til en aften, som forhåbentlig bliver lige så fed som de sidste år.

 
  JBeats - På Det Sidste

Dette nummer som "På Det Sidste" ligget på min computer i nogle år efterhånden. Det er fra det kære Electrojuice-drenge. Det er noget af det første produceret, som ligesom forgængeren, blev udgivet på VUF Empire. Det er en lyd der giver lytteren lyst til at nikke konstant med hovedet, og har samtidig et beat, som ikke kan få lytteren til at blive siddende i stolen.



Næste i rækken er et meget behageligt house-track fra Carlos Sanchez og DJ Ray. Det hedder I Like, og det er efter mit vedkommende svært, ikke at kunne lide. Enjoy!

 
  Carlos Sanchez & DJ Ray - Like (Original Mix)


Det var alt for min side på denne dejlige fredag. Giv den gas i aften, og pas godt på hinanden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar