onsdag den 24. november 2010

Nyt hår og nye sweats!

I dag er dagen, hvor jeg tør vise mit nye hår! Var som sagt blevet klippet, men var langt fra tilfreds med det. Jeg fik så lov til at få det rettet af mine søde frisør, så mit hår nu er præsentabelt. En anden ting, der er sket siden jeg sidst har vist mit hovede er, at mine Vibskov sweats, som jeg har ventet på, er kommet! De er vildt behagelige at have på, og jeg har stort set levet i dem siden de kom i mandags. Så både nyt hår og de nye sweats bliver vist i dag! Mit ansigtsudtryk er dog ikke det bedste - det skyldes den forfærdelige kulde! My god det er koldt udenfor!
Photobucket
Photobucket
Sko - Kris Van Assche, Sweats - Henrik Vibskov, Tee - Weekday, Cardigan - Jean//Phillip

2 kommentarer:

  1. Cool! Kan godt li' den nye fritz! har du et link til sweats'ne?

    SvarSlet
  2. Hey! Tak, det er jeg glad for;) Men jo, det har jeg da. De er købt fra belgiske Ra13 http://shop.ra13.be/designers/henrik-vibskov/magnet-trousers-m-w/ Super hurtig og god levering!

    SvarSlet