mandag den 1. november 2010

Yndlingsitems fra Hardware

Når man går rundt imellem så lækkert tøj dagen lang, kan man ikke lade være med at forelske sig i noget af det og måske drømme om, selv at tage det med hjem. Det gør jeg selvfølgelig også, så derfor har jeg udvalgt et par af mine absolutte yndlingsitmens, som jeg vælger at vise!

Photobucket
- Skjorte: Raf by Raf Simons
Photobucket
- Taske: Mærket kan jeg ikke huske
Photobucket
- T-shirt: Unconditional London
Photobucket
- T-shirt: Ashley Marc Hovelle
Photobucket
- Jakke: Knowledge Cotton Apparel (absolut top-seller i butikken)
Photobucket
- Strik: S.N.S Herning
Photobucket
- Jakke: Marc Jacobs
Photobucket
- Sko: F-Troupe
Photobucket
- Sneak: Marc Jacobs
Photobucket
- Sneak: Marc Jacobs

4 kommentarer:

  1. De nederste sneaks fra Marc Jacobs drypper jo!!!! ved du hvor meget de koster?

    SvarSlet
  2. Ja, de er overdrevet fede! De skulle meget gerne koste 2600 :)

    SvarSlet
  3. De sneaks fra Marc var også dem jeg drømte om sad på mine fødder! Fuck .. Næste onsdag ved jeg hvad vi skal makker! :D

    SvarSlet