tirsdag den 25. januar 2011

Danish Tuesday

Denne tirsdags musikomgang bliver noget mere random. Ingen rød eller hvad med nu siger. Jeg synes bare at disse 3 numre passede godt til idag.

Kid Kishore er rimelig unik, og har på en eller anden måde fanget min opmærksomhed på en positiv måde. Det er ret forskelligt om man synes om hans musik, men han gør de sgu på sin egen måde.



VETO's nye single hedder "This is not". Og jeg synes virkelig at den holder max! Jeg har altid syntes at de har formået at få deres musik til at forblive interessant selvom deres sange minder utrolig meget om hinanden, og de bruger mange af de samme midler hver gang. 

 
  VETO - This Is Not by martinfalt

Jeg sidder og håber at alle der læser denne post allerede nu, kender/har hørt om/elsker The Kites. Det er nogle af mine venner som spiller noget fantastisk rock/indie/pop-agtigt musik. De har fornylig lagt en lille live optagelse ud til fri download her. Og den skal i bestemt ikke snydes for.

 
  The Kites - Its Not Like (Live @ Bunker Session) by martinfalt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar