torsdag den 13. januar 2011

Friske farver!

Halv fridag i dag, som blev brugt på megen afslapning! Jeg havde i dagens anledning valgt en lidt anden farvepalet end den jeg normalt er bruger af! Rart med lidt afveksling i den kolde tid, som ellers ligger op til det mørke look! Og så er jeg bare vildt glad for min Cos sweater, jeg købte til deres udsalg i slut-december! Og så kan man vidst også godt se billedet, at jeg ikke ligefrem er vild med vejret!

I'm usually not into a lot of colors in my outfits. I'm more of a black/white/grey dresser. But today i decided that brown and yellow should be the colors of the day! Really love my new Cos sweater from their december sale!

Photobucket
Photobucket
Shoes - Carin Wester for Weekday, Pants - Cheap Monday, Sweater - Cos, Blazer - 2nd Hand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar