onsdag den 19. januar 2011

Onsdags Indie

Martin og jeg har lidt svært ved at definere indie som en genre, så onsdag bliver vores definition af indie. Og jeg må sige at jeg yderst tilfreds med denne onsdags line-up.


Denne sang var en som Martin præsenterede for mig, og jeg var pænt blown away over melodien og den måde videoen forstærker musikken. Den passer perfekt til en kedelig onsdag i Januar.



Den her er så fantastisk at jeg kun vil citere en af kommentarene fra youtube: "Sometimes you don't realize how great a song is until you hear a good cover and this is top notch!!"



Alle elsker Lykke Li. Mere præcist kan det vel ikke siges. Vi glæder os rigtig meget til albummet "Wounded Rhymes" udkommer d. 28 Februar, og i mellem tiden skal i ikke snydes for hendes nyeste single "I Follow Rivers", hvis i ikke allerede har gennemhørt den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar