søndag den 23. januar 2011

Tømmermænds Søndag

Dagen som er reserveret til at slappe af er kommet. Søndag. Jeg har samlet 4 sange som jeg ihvertfald skal hygge mig med idag. De er alle 4 fantastiske på hver deres måde.


Han er på Soundvenue's liste over kunstnere man skal holde øje med i 2011. Og så har hans musik en effekt der får mig til at slappe helt af, og give mig lyst til at danse samtidig.



Det her er hip-hop hvis du skulle være i tvivl. Men ikke den dårlige gangsta-hip-hop. Det her den dejlige version. Den har et virkelig rart beat, det næsten er umuligt ikke at nikke med til.

Izza Kizza - Hate Is Ugly by martinfalt

Niki and the Dove er ligeså på listen over kunstnere man skal holde øje med i 2011. Og så er hun svensker. Svensk er nærmest blevet et synonym for dejlig musik og især lækker pop. Det her er ikke undtagelsen der bekræfter reglen. Det er grunden til at jeg drikker mig fuld hver lørdag, så jeg kan bruge min søndag på, at lytte til sådan noget dejlig musik.

TLOBF Sessions // Niki and the Dove: 'Mother Protect' from The Line Of Best Fit on Vimeo.


Jeg faldt over dette nummer i skateboard-video (?) og blev pjattet med den ret hurtigt. Den har betydet rigtig meget for mig, og så passer titlen vel også meget godt til en dag, hvor man sagtens kan huske andre dage der var bedre.

1 kommentar: