tirsdag den 8. februar 2011

Lækker Tirsdag!

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg at jeg denne tirsdag har det hidtil bedste line-up på en fredag, hvis ikke nogensinde :) Det eneste du skal gøre kære læser er at trykke play på de følgende 3 sange (dog ikke samtidig), nyde noget lækker musik og måske give en dejlig kommentar ;)


Normalt er jeg ikke den store C.V. Jørgensen fan, men da jeg fandt dette nummer i sidste uge blev jeg smaskforelsket. Det indeholder den helt rette mængde sol og sommer, og så har Lou Van (resident DJ på Svedhytten og Rust) tilføljet noget som bare gør dette nummer til et som jeg også vil gemme til sommeren kommer. Et MUST idag!

 
  C.V. Jørgensen - Bellevue (Lou Van Edit) by louvan

Chimes & Bells og Trentemøller er slet ikke nogen dårlig cocktail hvis i spørger mig. Den kære Anders har haft fingrene i "This Far" og "The Mole" som du kan høre nedenunder. Han har nærmet reopbygget begge sange til ukendelighed, og det holder hele vejen! Egentlig er jeg mest fan af "This Far", men den kunne jeg simpelthen ikke finde til jer. "The Mole" er dog så sandelig også et fantastisk nummer og remix.

 
  'The Mole' Chimes & Bells Trentemoller Remix by trentemøller

ALT hvad Kenton Slash Kenton rører ved bliver nærmest til guld. Dette du hører i fredags og i dag har fundet endnu et lækkert remix frem som jeg synes manglede noget promotion. Jeg fandt (modsat de andre remixes) for meget nylig og det er fast inventar på min "feel-good" playliste. 

 
  ShelbyGrey - Stateless - Kenton Slash Demon remix by Shelby Grey

Ingen kommentarer:

Send en kommentar