mandag den 7. februar 2011

Min modeuge

Jeg har, ligesom så mange andre, været til modeugen i løbet af sidste uge. Jeg så en del shows og så en hel masse dejlige mennesker. Havde en genial tid med Nick, Gina, Henrik og Christina det meste af ugen både før, under og efter showsne. På café, på Sunset, på Burger King, på Baresso, på Strøget, i bilen, i regnen og i hegnet! Jeg glæder mig allerede til næste modeuge, som forhåbentlig har bedre vejr og mindst lige så gode shows! Jeg synes ikke rigtig, at jeg gider at poste en masse runway shots, da i helt sikkert har set dem i dusinvis i hele den danske blogverden i forvejen. Jeg vil derimod fortælle, at jeg synes at Jean//Phillip, Barbara I Gongini, Nom De Plume og David Andersens shows var de bedste efter min mening - muligvis med Jean//Phillip som overordnet favorit! I stedet for runway billeder, synes jeg i stedet i skulle se hvem jeg fjantede og fjollede med i løbet af ugen og lidt af hvad vi havde gang i!
Photobucket
Nick
Photobucket
Gina
Photobucket
Henrik
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Billederne er lånt af Nick, Christina, Henrik og Gina

1 kommentar: