onsdag den 9. februar 2011

Mmmm Onsdag

3 dejlige sange som i denne uge vist godt kan putte ned i kassen med mærkatet "Indie". Enjoy.



Jeg har en guilty-pleasure. Og det er søde/romantiske indie-film (ikke særlig maskulint I know). Der er en film på denne gren som hedder "Nice Guy Johnny", som har netop denne sang som titelnummer (sød film i øvrigt).  Jeg kan faktisk ikke huske om jeg har postet den før. I såfald fortjener den ihvertfald et re-post.



Jeg ved faktisk stort set intet om duoen bag nummeret eller om nummeret i det hele taget. Det eneste jeg ved er at det lyder helt fantastisk i mine høretelefoner når jeg trykker på play. Jeg får ihvertfald en dejlig følelse i maven af det.



Jeg har et svagt minde om at se videoen til "End of the Day" på Boogie for en del år tilbage. Da jeg så fandt den her i sidste kunne jeg nærmest ikke få armene ned. Følelsen af at finde en sang som har siddet fast i hovedet på én i flere år er svær at erstatte. Også skulle den da lige med på dagens liste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar