søndag den 13. februar 2011

Tattoo Update

Hvis læser bare nogle af de samme blogs som jeg gør, så har man helt sikkert set et indlæg eller to om Weekday's tilbud om at få en gratis tattovering i lørdags. Det tilbud valgte jeg så at bruge ca. 3 timer af min lørdag på (det var hårdt efter 2-3 timers søvn), pga. masser af kø. Det var i Weekday-butikken på Amagertorv, det skete og placeringen af instore-tattoo-shoppen var "selvfølgelig" ved siden af et af de kæmpe store vinduer ud til Strøget. Så da man sad med nålen i sig, var det svært ikke at føle sig som et dyr i zoologisk have. Der var massevis af tilskuere både inde og udenfor butikken. 
Men det var ventetiden værd, og er alligevel ret tilfreds med at jeg fik min første farve-tattovering foran over 100 tilskuere og forbipasserende.

IMG_0687
Credit til Weekday og Mattias Karlsson.

1 kommentar:

  1. er overrasket over at de er ægte - troede bare det var de der børnehave tatoveringer man kunne få, som så skulle duppes på med vand.
    men fed ide!

    SvarSlet