onsdag den 9. marts 2011

Zara-pakke

Jeg ved godt, at der er godt lidt inflation i, at snakke om at Zara nu endelig sender til Danmark! Men jeg blev simpelthen nødt til det, for jeg synes at hele deres system omkring det fungerer sindssygt godt! Jeg bestilte sent lørdag aften og fik afvide, at jeg ville modtage dem torsdag. Løbende har jeg så modtaget beskeder på mobilen, der opdaterede mig omkring hvor langt pakken var nået. I morges kom så endnu en besked ind, hvori der stod, at pakken faktisk allerede var klar, så hvis jeg havde mulighed for det, kunne jeg modtage den samme dag! Super godt initiativ! hurtig, smertefri og prof. levering :) Selvom jeg normalt ikke er til Zara, tyder det på, at det ikke er sidste bestilling derfra! Og nå ja, pakken indholdte disse baggy pants!
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar