torsdag den 19. maj 2011

Odyn Vovk

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at Odyn Vovk er et af mine absolutte yndlingsmærker, noget der bliver yderligere forstærket ved at se deres, efter min mening, fantastiske lookbook, som jeg fik kigget lidt nærmere på i dag. Jeg har faktisk også lige modtaget et par shorts fra mærket, som selvfølgelig vil blive vist snarest muligt! Jeg har valgt mine favoritbilleder ud fra deres AW/11 kollektion! Elsker virkelig deres læderpieces!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket

4 kommentarer:

  1. WOW! HOLY CRAP!!!! Fuck nu af, hvor er det nogle lækre billeder, styles og (IKKE MINDST) en mindblowing model!!!

    xx, G.

    SvarSlet
  2. Ja, kan aldrig huske hans navn, men han gør det altid epic :D ! Og kunne også godt forestille mig, at det var noget for dig, Big G ;)

    SvarSlet
  3. JEG FUCKING ELSKER TONY WARD SÅ MEGET!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet