onsdag den 25. maj 2011

To X dagens

I dag har jeg valgt at vise to billeder af mit kluns i dag idet jeg brugte strikken når jeg var ude, men kun havde t-shirten på, da jeg var i butikken. I dag gav jeg også comeback til min gamle Uncommon Creatures t-shirt fra efterårskollektionen ligesom mine nye shorts, min nye hat og mine nyeste sneaks blev brugt.
Photobucket
Photobucket
Black leather sneaks - Marc Jacobs, Shorts - Odyn Vovk, Drape tee - Uncommon Creatures, Assymetric knit - The Viridi Anne, Hat - Damir Doma

5 kommentarer:

  1. Hvad kalder man sådan en hat!?? Snakkede med en veninde om det i går, og vi kunne simpelthen ikke finde ud af det.

    SvarSlet
  2. Jeg aner det faktisk heller ikke :D ? Mange kalder den for en jødehat, hvilket det på ingen måde er ;) Hvis i finder ud af det, må i meget gerne skrive!

    SvarSlet
  3. Ahh øv, nu troede jeg lige at du sad med svaret! :D Haha. Jeg skal nok vende tilbage hvis jeg finder ud af det, og i lige måde! :)

    SvarSlet
  4. Hvor købte du hatten - den er fantastisk!

    Xmichael
    Danskmode.com

    SvarSlet
  5. Jeg købte den vidst nok over thecorner.com :) De er ret små i størrelsen og de er one-size, så jeg har fået syet den lidt om :)

    SvarSlet