torsdag den 23. juni 2011

Rick Owens ss/12

Jeg er lidt usikker på, hvad jeg synes om den kære Rick Owens seneste kollektion, der lige er blevet vist i Paris. Ja, jeg elsker længder. Og ja, der er endog mange og lange længder i den nye kollektion, hvilket i og for sig ikke er så dårligt. Noget jeg bare har det svært ved, er de nederdele/kjoler, som mange af mændende har på. Måske er det noget, jeg bare lige skal vænne mig til, måske hader jeg det. Det vil tiden vise! Men Rick Owens er jo en mester i underspillethed og minimalisme, hvilket jeg synes han laver op til til fulde. Jeg er specielt vild med de sort/hvide looks i kollektionen. Og så heldragterne, eller hvad man kan kalde dem. Det fungerer rigtig godt i et underspillet look! Men nu vil jeg lige lade den bundfælle og måske lige kigge det igennem en gang til før jeg drager nogle konklusioner. Lige nu er det en måske til kollektion i hvert fald! (sagt af en Rick Owens-lover!) Har selvfølgelig udvalgt mine favorit-looks!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Jeg er selvfølgelig en dedikeret fan!!!!
    Fashion is brave!
    xxx, G.

    SvarSlet
  2. elsker alle billederne (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet