mandag den 18. juli 2011

Royal Academy Antwerpen student: Charlotte Pringels

Nu gør jeg mig jo normalt ikke særlig meget i kvindemode. Men når nu en af mine veninder studerer på det famøse Antwerpen, og hendes seneste 3. semester kollektion netop er blevet vist + den er helt fantastisk flot, synes jeg nu alligevel, at jeg kan gøre en undtagelse! Jeg lovede Charlotte at jeg ville nævne fotograf og model, hvilket jeg selvfølgelig har tænkt mig! Jeg glæder mig til i fremtiden at se, hvad Charlotte får ud af sit talent, når hun er færdig på skolen. Indtil da vil jeg nyde hendes flotte billeder, ligesom jeg håber at i vil gøre
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Model: Ester Dekoning
Fotograf: Charite Smet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar