mandag den 1. august 2011

Mandag

Ny sæson står for døren, hvilket også betyder en masse lækkert nyt tøj! Ikke kun på alverdens netbutikker, som jeg tjekker dagligt, men også i den butik jeg arbejder! Nye varer fra blandt andet Libertine-Libertine, Knowledge Cotton Apparel, Peter Jensen, Crossley og meget andet er nu at finde på stativerne i Hardware! Dagen var derfor lige til at overleve, da den gik med at pakke nye varer ud, således at solen og det gode vejr, ikke fristede så meget, som man ellers skulle tro! Det gode vejr betød dog, at jeg for første gang længe flashede mine gamle solbriller, som ikke har været brugt i flere år, tror jeg nok! God dag og god aften!
Photobucket
Photobucket

Shoes - Dr. Martens, Shorts - Monki, Tank - Silent By Damir Doma, Vest - 2nd Hand, Bracelet - Rick Owens, Ring - Chronicles of Never

2 kommentarer:

  1. Vil du ikke lægge billeder op af de nye varer? :)

    SvarSlet
  2. jo, det kan jeg sagtens :) !

    SvarSlet