søndag den 25. september 2011

Berlin dag 2.

Anden dag i Berlin blev i høj grad brugt i min favorit-butik, Darklands, hvor jeg takket være superb kundeservice, (har seriøst ikke prøvet noget lignende) fik prøvet mig igennem stort set halvdelen af butikken. Jeg fik prøvet en lækker, lækker Rick Owens læderjakke, som jeg stadig drømmer om, Boris Bidjan Saberi bukser, Label Under Construction strik og Augusta støvler inden jeg nåede frem til en lækker striksag fra italienske Lumen et Umbra. Derefter tog vi videre til Alexanderplatz og gik ad Münzstrasse og kiggede i alverdens butikker. Senere tog vi over til min søde kærestes bror, som bor i Berlin, til middag og så videre til en god koncert med et veloplagt Friendly Fires, hvor jeg i øvrigt fik en trommestik! Super god og hyggelig dag! Og nå, ja. Vi "mødte" paven og hans slæng af politibiler! Har ALDRIG oplevet så meget politi samlet et sted før!
Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar