fredag den 9. september 2011

Rasmus Behncke


297323_10150343667736796_614996795_9903695_5319408_n 


Jeg hedder Rasmus og det er mig der over de sidste par uger har generet dig med musikindlæg på denne ellers fantastiske blog! Jeg arbejder som assistent for Le Gammeltoft og på Sound Of Copenhagen Records. Og så er jeg forelsket i disco.
2 gange har jeg været ude og lege dj. En gang på Jolene, en gang for kongefamilien.
Jeg kiggede forbi Hardware tidligere på ugen hvor Martin havde været så sød at sætte mit seneste mix på. En af kunderne kom op og spurgte 'Excuse me, what are we listening to?' Så bliver man lidt glad!
Du kan høre mixet neden under her hvis du vil ha' tiden til at gå lidt hurtigere mod fredag aften - hvor der jo i øvrigt er Unga Bunga på P3 hvor jeg også sidder med. Og der er nogle ret fine ting på playlisten kan jeg godt afsløre.

  Down To Disco #2 by behncken

Jeg er ret aktiv på twitter, så hvis du vil følge med i hvad jeg ellers laver, er det der du skal finde mig. twitter.com/behncken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar