søndag den 4. september 2011

SZ-inspiration!

Jeg får meget af min daglige inspiration, information og udfordring i denne tid på SZ-forums. Det er en af de ting, der er med til at forme min stil, og jeg synes nu efterhånden, at jeg har et meget klart billede af, hvordan jeg vil se ud, og hvad jeg vil udtrykke. Det kan ikke komme bag på nogen, at jeg er fan af sort! Det er som sådan ikke noget nyt. Min minimalistiske tilgang til moden, er heller ikke en ny ting. Jeg er dog begyndt at tænke meget over hvordan tøjet sidder, om hvordan silhuetten er i forhold til personen, og om personen ser veltilpas ud i tøjet. Et af mine store forbilleder på SZ må siges at være brugeren Eternal, som gang på gang formår at klæde sig spot on, efter min mening! Tøjet sidder som det skal, og han ser veltilpas ud i det! Han er ikke den eneste, men de fleste af de billeder jeg viser her, er af ham!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket

2 kommentarer: