lørdag den 26. november 2011

BERLIN OG LÆDERJAKKER!

Her i slutningen af
oktober lånte mine to venner og jeg min søsters lejlighed i Berlin, mens hun var i New York.
Berlin har altid været mit andet hjem, da min søster har boet der i 15 år, men også i forhold til min modeinteresse har Berlin en relevans. Det var nemlig i Darklands gamle butik, at jeg sammen med min storebror første gang oplevede en butik, som sælger sort avantgarde.
Den besøgte jeg selvfølgelig igen. Her ses to items, der uden tvivl er blandt mine yndlings items igennem alle tider. Begge læderjakker designet af Richard Söderberg fra Obscur. Læderjakken til venstre er assymetrisk skåret, hvilket fremføre bølger og en slags draperinger på den ene side, den kan også lukkes rundt om halsen. Det kan læderjakken til højre også, hvilket ses på billedet. Den kan dog også hænge mere åben og her skabes også assymetriske skæringer. Udover det meget imponerende og forførende look(hvilket i min verden kan opfattes helt magisk) er materialet helt fantastisk. Disse to jakker ville jeg hellere eje end hvilken som helst bil!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar