mandag den 14. november 2011

Song For The Mute SS/12

Enkle og rene linier, god pasform og dejligt udtryk er alle ting, der karakteriserer det australske mærke Song For The Mute. At farvepalletten ydermere er holdt mest i sort, beige og brune nuancer og materialerne, der er brugt, ser super lækre og behagelige ud, gør dette til en af mine favoritkollektioner i den forestående sommerperiode (om et halvt år! haha). Jeg kunne sagtens se mig selv i hver og en af de viste styles og da mærker generelt holder et ret fair prisniveau, skulle det ikke undre, hvis man ser mig i et af disse outfits til sommer! Super flot kollektion.
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

2 kommentarer:

  1. Smukt! Hvor forhandles det?

    SvarSlet
  2. http://www.f-t.com.au/catalog/index.php/manufacturers_id/61
    og http://www.ink-clothing.com/test2/content_sftm/0/ er lige dem jeg kan komme i tanke om ;)

    SvarSlet