torsdag den 22. december 2011

De sidste måneder og Barbara fascinationen ...

De sidste måneder har været en yderst forandrende tid for mit vedkommende. Jeg har arbejdet hårdt og alene i genbrugsbutikken København K i pissrende og dannet mange nye kontakter med inspirerende og fantastiske mennesker. Jeg har udviklet min stil drastisk og fundet mig til rette i en sort verden af mystik, draperinger og skarp assymetri. Jeg har i denne anledning fundet nogle billeder, som fortæller noget af historien. - Mit første møde med Karin fra Barbara I Gongini, som er skyld i, at jeg er iført deres kendte undertrøje, et par showpiece bukser (mit første piece fra dem) og deres gammashe bukser (venstre billede). Karin er uden tvivl en af de sødeste mennesker, jeg kender i modebranchen, og jeg nærer stor respekt for hende. - disse to billeder viser også starten på min Barbara tid og de første stykker tøj(lædervesten og de assymetriske læderbukser hhv. venstre billede og højre billede), jeg købte hos Diana Brinks. Diana blev hurtigt en trofast bekendt og ven, som er en af de personer jeg har lært mest af og nydt mest tid sammen med vedrørende dette sorte tøj. Jeg har købt Barbara i lange baner, men intet slår min altoverskyggende fødselsdagsgave her i november. Min drømme læderjakker. Den lange draperede, som var mit første blog. Her kommer en lille smagsprøve, et ordentlig billede følger snarest i følge med et af mine læderbukser og min nye show piece blazer fra Barbara (mine venner kalder looket en blanding af en flagermus og en superhelt, batman? - Glæd jer).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar