søndag den 11. december 2011

Dreaming of: Label under construction special!

Jeg har af en eller anden årsag virkelig hungret efter noget af Luca Laurini, manden bag Label Under Constructions tøj. Luca Laurini arbejdede tidligere for det legendariske Carpe Diem og har siden 2005 produceret mest strik, men også jakker, bukser og andet tøj, men er som sagt mest kendt for sin overlegne og for det meste tidsløse strik i eget navn. Det meste af tøjet er minimalistisk i udseende, men både materialer, detaljer og funktionalitet er i top! Hans tøj, som jeg længe har drømt om, kommer stort set aldrig kommer på udsalg. I øvrigt sammen med Carol Christian Poell, Guidi, Augusta og andre af de allerypperligste mærker. Så da jeg fra PNP Firenze fik chancen for at få fingrene i et af Lucas værker, endda til lavere pris, måtte jeg slå til og nu går jeg egentlig bare og venter på at modtage pakken fra det italienske! Imens kan i nyde de items fra mærket, som jeg også går og drømmer om!
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar