tirsdag den 27. december 2011

The Soloist by Takahiro Miyashita SS/12 lookbook

Den højthypede og elskede Takahiro Miyashita, der var bagmanden bag det legendariske Number (N)ine, har siden efteråret 2010 stået bag det spændende projekt, The Soloist. Man ser tydelig den japanske streetinspiration blandet med Takahiro sans for små detaljer og skæve snit og langt mere kundevenligt end tidligere. Stylingen er jeg dog ikke helt overbevist omkring, der er lidt for meget legesyg lag-på-lag og sjuskethed over dem, hvilket jeg dog tror er helt bevidst, da det er op til ejeren selv at tone delen op eller ned. Jeg kunne godt implementere flere af delene i garderoben, selvom, som jeg siger, at mange af looksne ser sjuskede og overdone! Alt i alt er jeg lidt blandet omkring denne kollektion, for jeg kan sagtens se ideen bag og mange af delene kunne fungere, men det er også bare så langt fra min egen stil, som det næsten kan være! Hvad synes i?
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar