tirsdag den 20. december 2011

SS12 items: shorts

Som de fleste nok eferhånden har set, er de forskellige netbutikker begyndt at bugne med ss12 varer, som bare ligger klar til pre-order. Så det kommer vel heller ikke som nogen overraskelse, at jeg har luret lidt rundt og har i den anledning fundet fire par shorts frem i første omgang, som jeg godt vil have fingrene i! Med hensyn til looket, er jeg fortaler for knælængde-shorts. Kan slet ikke fordrage superkorte 80-shorts, og jeg tror ikke, at jeg vil kunne holde ud at gå i 3/4 lange bukser til sommer, så de par jeg har valgt overholder nogenlunde min længdepræmis! Jeg hælder nok mest til en af de to Lost&Found modeller, men hvilken én er for tidligt at sige endnu!
PhotobucketPhotobucket
Øverste billede fra venstre mod højre: Lost&Found 377 euro, Silent 138 euro
Nederste billede fra venstre mod højre: Lost&Found 259 euro, Rick Owens 527 euro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar