mandag den 2. januar 2012

2. Januar 2012

Det nye år er blevet skudt og festet ind og det i godt selskab! Jeg havde en super hyggelig aften og nat sammen med blandt andre Henrik(WFIFI) og Rasmus(musikredaktionen). Henrik som hovedkok og Rasmus som vært og DJ. I går blev brugt i sengen med chips, slik og andre gode sager, som man nu skal, når det er den første dag i året! Jeg skal heldigvis først møde på mit nye arbejde på onsdag, så i dag hygger jeg også med min søde kæreste! Jeg har fundet noget gammelt tøj frem fra gemmerne, som jeg ikke har fået brugt længe, men som egentlig gør det fint til en afslapningsdag!
PhotobucketPhotobucket
Sneaks - Damir Doma, Pants - Aleksandr Manamis, Tee - Silent, Cardigan - Jean//Phillip

3 kommentarer:

  1. This look is also really nice. Wonder why I haven't followed your blog. Better later than never thought :)

    SvarSlet
  2. Thanks, mate ;) i'm glad you like my blog, because i like yours !

    SvarSlet
  3. thank you so much! You are always such an inspiration yourself! :)

    SvarSlet