søndag den 8. januar 2012

Dagens med ny BBS

Mit første udsalgskøb, som i fik et sneak peak af forleden, er denne flotte Boris Bidjan Saberi hoodie i en flot vasket grå farve! Jeg har længe haft et godt øje til den og er flere ganget blev snydt for den, ved at være for længe om at bestille, så da den allersidste hos PNP blev mig tilbudt, endda til en god pris, kunne jeg ikke sige nej! Jeg synes, at den er helt vildt fed med sin forholdsvis slim form, vaskede farve og mange underspillede detajler. Og så er den lavet i virkelig kraftig behandlet bomuld, så jeg tror faktisk på, at den kan holde på en del varme her i løbet af vinteren! I dag er den blevet parret med to af mine favoritdele i mit klædeskab. Nemlig mine Boris Bidjan bukser og mine Guidi støvler! Super god søndag. ps. jeg har flere lækre indkøb på vej, så stay tuned!
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Boots - Guidi, Pants - Boris Bidjan Saberi, Hoodie - Boris Bidjan Saberi

4 kommentarer:

  1. Nice Martin! Den er fed :) Godt nytår og det hele, forresten.

    SvarSlet
  2. tak, Lasse! Og i lige måde! :D

    SvarSlet
  3. Love this look. Looks really comfortable also.

    SvarSlet